5 نبرد رو در رو در دیدار منچستریونایتد - رئال مادرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 8036
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 179
:: بازدید سال : 650
:: بازدید کلی : 8036

RSS

Powered By
loxblog.Com

5 نبرد رو در رو در دیدار منچستریونایتد - رئال مادرید
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 12:57 | بازدید : 365 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 5 نبرد رو در رو در دیدار منچستریونایتد- رئال مادرید

منچستریونایتد  امشب در دیداری که احتمالا یکی از به یادماندترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان خواهد بود، میزبان رئال مادرید است.

رئالی ها بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل بارسا، اکنون با اعتماد به نفس و انگیزه کامل در الدترافورد به میدان خواهد رفت.

دیدار رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئالی ها برای صعود حتما باید در الدترافورد به گل برسند. به همین دلیل احتمالا مهمترین نبرد این دیدار بین مهاجمان رئال و مدافعان منچستریونایتد خواهد بود اما این دیدار چندین نبرد کلیدی دیگر هم خواهد داشت:

رونالدو با همه

برای شروع باید به یک سوال مهم پاسخ داد؛ چه تیمی می تواند کریس رونالدو را مهار کند؟

اندی وست، ستون نویس بی بی سی، در مقاله ای جالب توجه نوشت:" چطور می توان در طول یک 90 دقیقه اجازه نداد که رونالدو نه با پای راست و نه با پای چپ شوت بزند، نه صاحب ضربه آزاد شود، نه موقعیت سرزنی پیدا کند و فضایی برای ضد حمله پیدا کند؟"

ستاره ای که در منچستریونایتد به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شده بود، این روزها بیش از همیشه مهارنشدنی نشان می دهد. شاید تنها استقبال هواداران در الدترافورد بتواند او را شرمنده کرده و  مانع گلزنی اش شود؛وگرنه شاگردان فرگوسن برای متوقف کردن او به معجزه نیاز دارند.

هرچند فرگوسن اعلام کرد که تنها روی متوقف کردن او تمرکز نمی کنند اما مطمئنا سرمربی اسکاتلندی برای مهار کردن شاگرد سابقش، به هر کدام از بازیکنانش توصیه هایی خواهد داشت.

فرگوسن مقابل مورینیو

فرگوسن و مورینیو در زمان حضور سرمربی پرتغالی در چلسی رقابت سختی با هم داشتند. آنها اکنون دوستان صمیمی هستند اما هیچ یک از آنها دوست ندارد بازنده این نبرد باشد؛ به ویژه مورینیو که آینده اش در رئال به نتایجش در چمپیونزلیگ بستگی دارد.

البته با توجه به تساوی 1-1 دیدار رفت در حال حاضر کفه ترازو به سمت فرگوسن سنگین تر است. می توان مطمئن بود که دو مربی تصمیمات تاکتیکی جالبی برای دیدار فردا شب بگیرند و شاهد یک نبرد تاکتیکی تمام عیار خواهیم بود.

مطمئنا واکنش های دو مربی از کنار زمین از تصاویر جذاب این دیدار خواهد بود.

مایکل کریک مقابل مسوت اوزیل

هرچند تیتر اصلی رسانه ها را ستاره هایی مانند کریس رونالدو، رابین فن پرسی و دیگر گلزنان احتمالی به خود اختصاص داده اند اما مطمئنا در خط میانی هم شاهد نبرد شطرنج گونه ای خواهیم بود.

مسوت اوزیل معمولا به عنوان بازیساز میانی رئال کار می کند؛ پشت سر تک مهاجم تیم که کریم بنزما یا گونسالو ایگواین.  اگر مورینیو تصمیم نگیرد که با یک تغییر، حریف را غافلگیر کند و کاکا و مودریچ را در ترکیب اصلی قرار ندهد، اوزیل در الدترافورد هم در پست همیشگی اش به کار گرفته خواهد شد.

در سمت مقابل، بازیکنی که بیش از همه در جنگ های تن به تن با اوزیل درگیر خواهد شد، مایکل کریک است که در مقابل خط دفاعی یونایتد، به عنوان آخرین هافبک کار خواهد کرد.

شاید اوزیل در سطح بین المللی از اعتبار بیشتری برخوردار باشد اما نمایش های کریک در رقابت های این فصل بسیار قابل توجه بود. نبرد رودرروی این دو بازیکن بی تردید تاثیر قابل توجهی در سرنوشت بازی خواهد داشت.

هافبک های دفاعی رئال مقابل مهاجمان منچستریونایتد

دیلی میل ادعا کرده که فرگوسن قصد دارد برای دیدار فردا شب رونی را روی نیمکت قرار دهد و با تاکتیکی دفاعی تر تیمش راه راهی میدان کند.

این خبر می تواند درست باشد یا تنها یک بازی روانی از سوی فرگوسن برای گیچ کردن رئالی.

به هر حال با توجه به نتیجه دیدار رفت، رئالی ها دوست ندارند دوباره گل بخورند. هرچند یک گل از سوی شیاطین سرخ، نمی تواند امیدهای رئالی ها را به طور کامل از بین ببرد اما کار آنها را بسیار دشوار خواهد کرد. اگر منچستریونایتد یک گل بزند، آن وقت رئال برای صعود به دو گل نیاز دارد.

به همین دلیل عملکرد بخش تدافعی رئال اهمیت زیادی دارد و علاوه بر مدافعان میانی، هافبک دفاعی این تیم هم باید کاملا مراقب باشند.

احتمالا خدیرا و آلونسو احتمالا بار دیگر در ترکیب اصلی رئال در کنار هم قرار خواهد گرفت و یک هافبک دفاعی دو نفره را در جلو خط دفاعی این تیم ایجاد خواهند کرد. وظیفه آنها ایجاد یک سپر دفاعی مقابل خط دفاعی است.  آلونسو به غیر از وظایف دفاعی، در پخش توپ با پاس های عالی اش هم می تواند کمک زیادی به این تیم کمک کند.

البته این زوج کار دشواری در مقابل مهاجمان گلزن منچستریونایتد، به ویژه رابین فن پرسی دارند. البته آنها در دیدار رفت و با گلزنی دنی ولبک متوجه شدند که نباید تنها روی مهار ستاره هلندی تمرکز کنند.

شینجی کاگاوا هم در دیدار این هفته مقابل نوریچ هت تریک کرد هم قدرت گلزنی اش را نشان داد و باید به این جمع خاویر ارناندز، اشلی یانگ، والنسیا و رونی را هم اضافه کرد.

اولویت رئال در دیدار فردا شب بازی هجومی خواهد بود اما آنها باید در کارهای دفاعی هم کاملا هوشیار باشند و در این بین خدیرا و آلونسو بیشترین وظیفه را دارند.

آنخل دی ماریا مقابل مدافعان کناری منچستریونایتد

آنخل دی ماریا که در دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی کوپا دلی ری عالی کار کرد، معمولا در سمت راست مثلث هجومی خط میانی رئال به میدان می رود. اما هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد و می تواند به سمت مقابل هم برود.

او در دیدار با یک ارسال عالی، پاس گل رونالدو را فراهم کرد و اگر مدافعان کناری منچستریونایتد غفلت کنند، در دیدار فردا شب هم دی ماریا می تواند برای آنها دردسرساز شود.

او اگر در سمت راست بازی کند، با پاتریس اورا روبرو خواهد شد و اگر به سمت راست برود، مقابل رافائل بازی خواهد کرد.

اگر دی ماریا در شب خوبش باشد، رئال صاحب موقعیت های خوبی خواهد شد و اگر مدافعان کنار منچستریونایتد بتوانند او را مهار کنند، رئال یکی از عناصر هجومی خوبش را از دست می دهد.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/13_02_2013/ronaldo3.jpg




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: